پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 10 مهر 1400/ شماره 371
جهت گیری صعودی قیمت های جهانی،صعود دلار نیمایی به 23 هزار و 200 تومان،دلار صرافی عقب نشینی کرد،قیمت های بازار متأثر از قیمت های جهانی،حذف تعهد ارزی در سال آینده،صعود برنت به 79 دلار،صعود 36 هزار واحدی بورس تهران

 جهت گیری صعودی قیمت های جهانی
درست در هفته ای که با نفت 79 دلار به پایان رسید، قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 1 اکتبر 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، عمده قیمت گروه های مختلف کالایی روندی افزایشی داشتند. گروه پ پ ها، پی وی سی، سبک فیلم و سبک خطی و پت بطری بیشترین افزایش را داشتند. در مقابل تنها گروه های کاهشی قیمت های امروز را پلی استایرن ها بودند. 

صعود دلار نیمایی به 23 هزار و 200 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 23 هزار و 205 تومان صعود و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 4 مهر، به 116 تومان افزایش رسید. نکته مهم دلار نیمایی امروز صعود میانگین روزانه از 23 هزار و 200 به 23 هزار و 400 تومان است. بیست و هفتمین قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می‌شود که قیمت های جهانی عمدتا روندی افزایشی دارند و دلار نیمایی هم تا امروز، 116 تومان رُشد داشته.

دلار صرافی عقب نشینی کرد
دلار صرافی ملی که هفته گذشته با افزایش 1,265 تومانی، 27 هزار و 895 تومان قیمتگذاری شد امروز و هفته جدید را کاهشی آغاز کرد و در مجموع با 253 تومان اُفت تا ساعت 15.00، 27 هزار و 642 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز روند کاهشی داشت و به 28 هزار و 180 تومان رسید.

قیمت های بازار متأثر از قیمت های جهانی
با توجه به افزایش قیمت عمده کالاها در قیمت های جهانی، قیمت های بازار هم روندی صعودی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سبک فیلم، سبک خطی و سنگین فیلم افزایشی بودند. گروه پ پ ها نیز که در قیمت های جهانی بیشترین افزایش را داشتند، در قیمت های بازار هم رکوردار بیشترین افزایش قرار گرفتند و بین 700 تا 1000 تومان رُشد کردند. 

حذف تعهد ارزی در سال آینده
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با دستورالعملی که تا یکماه آینده از سوی وزارتخانه های اقتصاد و صمت تدوین خواهد شد، مالیات بر ارزش افزوده صادرکنندگان حداکثر ظرف 30 روز عودت داده می شود، گفت: تعهد ارزی در سال آینده لغو می شود.

صعود برنت به 79 دلار
برنت که معاملات روز گذشته را با 78,51 دلار آغاز کرده بود، با کم کردن فاصله با مرز 80 دلار، به 79 دلار و 29 سنت رسید. در هفته‌ی گذشته، برنت از 80 دلار عبور کرده بود و پس از عقب نشینی به 77 دلار، مجددا به قیمت های بالاتر صعود کرد. قیمت پایانی برنت: 79 دلار و 28 سنت.

صعود 36 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران که هفته گذشته را با 505 هزار واحد افزایش به پایان رساند، امروز و اول هفته نیز افزایشی بود. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 36 هزار و 498 واحد افزایش به 1 میلیون و 473 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟